30 aprilie 2017

S-ar fi intamplat oricum

Sunt lucruri care imi strang sufletul in clesti ce taie in carne vie. Am zambetul pe buze, dar inima stie ca nu e indeajuns. Sunt amintiri ce ma bantuie, decizii pe care le-am luat pentru a ajunge ceea ce sunt acum. Poate ca am vrut sa zbor prea sus, iar la anumite inaltimi esti mai singur. Poate ca am crezut ca daca risc castig tot ce mi-am dorit, dar nu am inteles pana ce am avut, de fapt, ce imi lipseste mai mult.

Am ales cumva sa ma instrainez - fara multi prieteni, dar nenumarate cunostinte. Cand nu stii sa ai incredere usor e greu sa iti alaturezi sufletul de cineva. Nu am vrut sa fie simplu, nu am vrut sa fie oricum. Ferice de cel ce stie sa traiasca fara regrete. Imi place cum traiesc acum, dar tot ma intreb, absurd, cum ar fi fost daca as fi apucat-o pe celalalt drum.

Oricum nu mai conteaza. Oricum as fi avut aceleasi intrebari si atunci, dar fericirea e o stare ce intotdeauna vrea sa iti ceara si mai mult.

Poate ca linistea ne lipseste, de fapt, nu bucuria sau avutia. Linistea de a sti ca orice ar fi s-ar fi intamplat oricum. - MSZ

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...